tirsdag 10. januar 2012

Det har vært flott månelys noen netter nå, men snøfallet den siste tida har nok ført til at reven ikke har rørt mye på seg. Lite eller ingen spor ved noen av åtene. Tar et siste skift snart , mikkel må da snart begynne å bli sulten ???  Er mye annet flott å se om natta da, har sett rådyr hver gang , og natt til fredag fikk jeg studere en elgflokk på åtte dyr på trekk. Flott syn. Hadde en hare på besøk også . Er strengt tatt jakt på den nå, men hadde ikke lyst til å skyte hare med V-Max :-)  Ene natta jeg satt hadde jeg duppa av litt. Bråvåkna av at det hørtes ut som noe tusla rundt gapahuken. Jeg skvatt som f.. da sidesynet oppfatta en bevegelse! Da jeg endelig fikk fokusert var det ei mus som satt på kikkerten min og spekulerte :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar