søndag 22. januar 2012

Predatortørke

Har vert stille her ei stund nå. Det betyr ikke at jeg ikke har vert ute, men det har gått litt trått. Morgenskiftet i går er representativt: Først kom det noen kråker frampå. Hørte ravn i farta så jeg lot være å skyte, vil heller ta Ravn. Kråkene dro, og ingen Ravn kom frampå :-( , velvel , kom noen skjærer til slutt, men trur du effan ikke jeg bomma ! TO ganger !

Fikk en Ravn til trøst i kveldinga i dag da :-) Større fart på Reven nå, så satser alt på neste fullmåne !!

Edit: setter inn bilde av ravnen:



ps: Etter at jeg skrev dette satt jeg noen timer på eneste åta med lys. Helt ny den men , såg så vidt snurten av en gammelmikkel som kom i riktig retning før den bråsnudde og sprang som effan. Ikke mulig med hverken vær eller syn/lyd. Sjette sansen som berga`n tenker jeg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar