onsdag 14. desember 2011

Siste rest av helg

Etter at jeg filmet ørnene Søndag morgen ble det bare ei skjære på denne åta. Skjøt den mens ørna satt på bakken for å se om den hadde lyst på ferskvare , evt for å få den på vingene for å komme meg ubemerket vekk fra skjulet..

Jakta litt kråkefugl et annet sted etterpå , og fikk ei skjære her. Faktisk første fugl på lokk i år, har ikke lokka så mye.. Mange som driver med det nå , og kråkefuglene lærer fort. (reven også ;-)

Natt til mandag så jeg ikke rev. Satt ved en tamreinflokk og fikk jammen beskøk av en elg som beita rundt meg. Var ikke klar over det fra før, men reinen var skikkelig skeptisk til elgen. Trodde så klart det var rev som kom da flokken tok ut, men der gikk jeg 5 på!!

Trofe:
  


 Snodig den V-Maxen i 35 grns. Skjæra blir slik som under , mens ravn og rev ofte ikke får gjennomskyting og det kan være vanskelig å finne inngangshull. Perfekt :-)

Denne merka nok ikke mye:



Nå har det blitt anna vær og lite månelys slik at det er anledning til å sove litt !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar