fredag 16. desember 2011

Fridag :-)

Siste rest av denne månen ble brukt på hovedåtet.. Satt fra 20:00 til 04:00. I mørkeste laget enkelte perioder så kan fort ha oversett mikkel men er egentlig ingen ting som tyder på at han har vert frampå. Ørnene har vert der daglig så det er ikke unaturlig at reven er skaptisk ?? Rådyra såg jeg ihvertfall , de beita i området en times tid midt på natta. Etter en kaffe / matpause dro jeg ut igjen. Så snart det ble grålysning fikk jeg høre ørnene, og det gikk ikke lenge før den største slo seg ned. Filma litt i dag også, men fikk ingen bedre opptak enn sist så gidder ikke legge ut. La merke til at også Ravnen er meget skeptisk når ørna er til stede, men skjære og kråke gir blanke f.. Ble så jeg skjøt ei kråke så jeg fikk gjort litt nytte for meg. Det blir aldri kjedelig å sitte, hadde en flaggspett som pusla rundt meg. Henta seg kongler og tok de med til et tre rett foran meg der han sjekka om det var noe innhold, da han er ferdig kaster han dem langt unna med imponerende teknikk.. Var også et ekorn som styra med sitt. Det satt på taket av gapahuken ei stund, tror nok ikke den viste at jeg var der..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar