onsdag 9. mars 2011

Så ble det endelig klaff.

Etter en mild forsovelse i dag tidlig fikk jeg observert to rever på et jorde. Etter diverse snikeøvelser kom jeg meg i høvelig posisjon men da var revene borte. Valgte å forholde meg i ro en stund, hadde mistanke om at de fortsatt var i nærheten.. Ett ca 15 min prøvde jeg noen musepip. Dette viste seg meget effektivt, gikk bare sekunder før første mann stakk fram snuta, og etterhvert hele seg. Den andre stakk etter skuddet, men den var ikke mere skremt enn at den stoppet på mere piping. Fikk fronten på den på ca 130m, og en ekte doublet var faktum. Nå skal jeg skrape skinna, og tane dem. Den ene hadde mistet en bit av halen i barndommen, og den andre mistet en bit under flåinga ;-)

Hadde bare mobilen i dag, men her er brødrene:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar