søndag 20. mars 2011

Supermåne !!

Hadde ikke planlagt å ut i kveld, skal skyte fylkesmesterskap i morgen. Men da jeg fikk se månen titte frem måtte jeg bare ut. På første lokkeplassen var det litt tidlig med månen veldig lavt i sør, men viste det var rev i området så jeg prøvde å lokke litt. Virket ikke som det var noe liv, men plutselig var det en rev som bjeffa like bak meg. Skjønner ikke at den ikke fikk været, den bjeffa konstant et kvarter før den trakk sørover. Den var så nære at nakkehåra reiste seg, men var ikke mulig å se den pga den lave månen rett i mot, men for en opplevelse likevel! Lokka noen pass utover uten resultat, såg en hare men ellers dødt. Da jeg dro hjem fikk jeg et lite glimt av reven fra første passet da den krysset veien. Synd å gi seg, men måtte ha middag og en høneblund :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar